vasárnap, október 29, 2006

Amire az Úr képes és mi nem

Úgy kezdeném nagyon sok támadás ért az elmúlt két hétben és hiába próbáltam az Urat kérni nem tudtam vele kapcsolatot létesíteni. Két héttel ez előtt elromlott az autónk vasárnap, hétfőtől napi tizenkét órát kellet dolgoznom, nem tudtam ott maradni a hétfői angol biblia órán, elmaradt a szerdai dicsőítés próba, csütörtökön csak a házi csoport végére értem haza. Egyszóval minden este csak be estem az ágyamba és kezdtem imádkozni, de mindig nagyon hamar elaludtam. „Mert a lélek kész de a test erőtlen.” Szombaton is dolgoztam utána az alfa club-bon már alig tudtam magamat tartani. Nagyon fáradt voltam egész hétvégén. A következő héten tehát ezen a héten a főnököm kezdett támadni. Miért nem tudják az emberek ezt miért nem tudják azt ? Miért nincs helyettesük.
Miért nem oktatuk ki az embereket ? Ezek persze mondva csinált dolgok hiszen pontosan tudja hogy azok az emberek akiket másfél éven keresztül betanítottunk azok elmentek a cégtől. Pontosan az ő munka erő piaci politikájuk következtében. De ők engem hibáztattak. Nem volt anyagunk. Nem akartak dolgozni az emberek. Mit tegyek Uram milyen módon viszonyuljak a problémákhoz és az emberekhez. Változtassak az eddigi hozzá állásomon ? Nem kaptam választ. Mit kell tennem ?

Ezt kaptam válaszul.

Róma 12:17-21
17Ne fizessetek senkinek rosszal a rosszért. Arra legyen gondotok, ami minden ember szemében jó. 18Ha lehetséges, amennyire tõletek telik, éljetek minden emberrel békességben. 19Ne álljatok bosszút önmagatokért, szeretteim, hanem adjatok helyet az õharagjának, mert meg van írva: "Enyém a bosszúállás, én megfizetek" - így szól az Úr.5Móz 32:35 20Sõt, "ha éhezik ellenséged, adj ennie, ha szomjazik, adj innia mert ha ezt teszed, parazsat gyûjtesz a fejére."Péld 25:21-22 21Ne gyõzzön le téged a rossz, hanem te gyõzd le a rosszat a jóval.

Gondoltam le írom micsoda próbákat kellett ki állnom és kezdtem sorolni a panaszaimat.

Elromlott a kocsim, ez rossz hír.

Az nap Heidi hozott minket istentiszteletre és imádkoztunk hogy az Úr segítsen a közlekedési és anyagi problémáink megoldásában. Az nap este kaptam egy telefon hívást hogy az egyik csoport vezetőm megbetegedett. Másnap reggel kiderült, a másik műszak csoportvezetője is beteg. Ez azt jelentette hogy a három műszakból csak egy volt munka képes. A főnököm kérésére elvállaltam a napi tizenkét órai munkát és kaptam hozzá egy kocsit is. Ez jó hír! Mondhatnám és mivel túlórázom a fizetésem is több lesz. Ez is jó hír! Imáink meghallgatást nyertek.
Köszönöm Uram.
Hogy hol ebben a támadás?
Múlt hétvégén családi napot tartottunk a gyülekezettel a Pipis hegyen. Nagyon jó volt, de nem éreztem az Úr jelenlétét. Bár a legnagyobb lányom ott volt és nagyon jól érezte magát, arra kért vegyek neki bibliát tehát az Úr munkálkodik akkor is ha én nem érzem.
Köszönöm Uram.
De, hol itt a támadás?
Csabával is volt egy jó beszélgetésem az Úr igéjének hatalmáról és arról az érzésről amit akkor érzel amikor az Úr rajtad keresztül szólaltatja meg az igéjét. Nagyon áldott beszélgetés volt és igazi szeretetet éreztem kettőnk között. Igazi bizonyságot tettünk egymásnak az Úr igéi felé érzett csodálatunkról.
Nagyon jó volt. Köszönöm Uram.
De, hol itt a támadás?
Regi ott volt az ASTORIA-nál amikor a rendőrök megrohamozták a tüntetőket és teljesen tehetetlen
voltam amikor beszéltem vele telefonon csak a kiabálásokat hallottam. Az Úr kihozta őt onnan.
Köszönöm Uram.
De, hol itt a támadás?


Szerdán kölcsön kaptam Tamaráék kocsiját egészen januárig. Meg oldódott az autó problémánk.
Egy időre. Internetet is előfizettük. A főnököm rájött hogy feleslegesen elégedetlenkedik a munka tempóval ha még az ennek megfelelő alapanyag mennyiséget sem tudják biztosítani.
Köszönöm Uram.
De, hol itt a támadás?

Ez aztán a melléfogás azt gondoltam támadás alatt vagyok és közben csak azt kaptam amit kértem magamnak.
És amiket próbáknak gondoltam áldások voltak.

Minden nap próbáltam az Úrra figyelni mit mond és azt gondoltam nem mondott semmit. Pedig tanított. Hiszen én voltam az aki hálát adott a próbákért amelyek érnek bennünket mert az Úrnak tehetünk bizonyságot a hitünkről és bizalmunkról, de nem is neki hiszen Ő ismer minket jobban mint mi magunkat. Úgyhogy én azt hiszem inkább csak magunknak bizonyítunk, hogy megnyugvást találhassunk. Mert az Úr tudja hogy kiket hívott el és mi van a szívükben.

Tehát ha megingunk csak magunkban ingunk meg mert az Úr akkor is hűséges amikor hálátlanok vagyunk.

Ne csak arra figyeljünk, hogy mi mit akarunk hanem arra is amit az Úr akar vekünk tenni.
Dezső gyülekezetünk tagja

Nincsenek megjegyzések: