hétfő, szeptember 25, 2006

Kedves Harcostársaim!

Isten végre fülön ragadott és leültetett. A petőfibányai és palántás elfoglaltságaim, újbóli csoportok szervezése, mások bátorítgatása, gyermekmunka folytatása,stb. után többször hallottam testvérektől, családtagoktól: Janka, te olyan jó keresztény vagy. XY felhívott és azt mondta: úgy szeretnék veled beszélni. Mondj valamit, mert attól mindig feldobódom.... Jól estek ezek a szavak. Szavak, amelyekkel önmagukban semmi baj nincs, csakhogy én elkezdtem a szavakra, majd azokra figyelni inkább, akiktől a szavak származtak. Nekik megfelelni, no és persze önmagamnak. Ez volt már a tét, avagy lét ? Dehát, keresztényként jó, ha beszélünk Istennel is , nem igaz? Persze. Jó keresztényként imádkoztam is, mármint elmondtam mi mindenért vagyok hálás, meg hogy jó lenne, ha erre meg arra a kérdésemre felelne végre az Úr... de eljött a nap, amikor Isten megállított. Gyökössy Endrétől olvastam egyik rohanós napom egy röpke pillanatában:
„A mai modern ember csak tenni tud, de lenni nem!Nyüzsög, forog-pörög, de lenni csöndesen, már régen nem tud. Mert van egy bilincs a karunkon, azt órának nevezzük és az parancsol nekünk, nem pedig mi az órának és időnek. Teológus –nyelven ezt úgy nevezzük, hogy Márta-szindróma...Mária a jobbik részt választotta, amire szükség van, s amit nem lehet elveszíteni, tudniillik beszélgetett Jézussal és NAGYON RÁFIGYELT!”

Oké, akkor leállok, és figyelek-mondtam-, s kimentem a természetbe- hallgatni. De nem bírtam sokáig: Uram, mondj már valamit! Az Úr csak annyit mondott: Nézz körül! Nézd a fákat, a zümmögő bogarakat, az embereket, akik elsétálnak melletted, majd nézz fel az égre. S hunyd be a szemed. Látsz engem?Tudod, hogy itt vagyok?Képes vagy csak RÁM figyelni?Kezdtem, de még nem volt az igazi...

Szeptember 22-23. Lelki-szellemi gyógyulásról beszélgettünk. Női találkozó volt Velencén, ahol az Igazság szabaddá tesz c. füzetet vettük végig (Identitásom Krisztusban, Legapróbb bűnök megvallása, Igazság, azaz a Biblia szavainak megvallása--> „gondolkozás és szívcsere” Krisztusban!) .

Mihelyst beléptem, személyreszóló üzenetet kaptam papírra írva: „Kedves Janka! Ne harcolj magadért, csak bízd rám magam!” Hoppá, szóval nem tennem kéne állandóan, amíg harciasságom és erőm tart, hanem Krisztusban megnyugodni és rábízni minden ügyemet? Ok.

Aztán jött 2 igevers, az egyikről 1 éve okoskodom mit jelenthet, most pedig megvilágosodtam: egyszerűen azt, ami oda van írva!! Nahát!:) Isten nem a zűrzavar, hanem a világosság Atyja! Az Ige a következő: Zsolt. 45: 11-12 „Halld csak leány, nézz, és figyelj ide! Feledd el népedet és atyádnak házát! Szépségedet a király kívánja, mert ő a te urad, borulj le előtte!” Isten kíván engem. Nem egy részt a szívemből, hogy egy másik részt az embereknek, harmadrészét meg mondjuk saját kívánságaimnak osszak szét, hanem úgy kíván, ahogy vagyok. Tetőtől talpig. Minden porcikám. Osztatlanul! Ragaszkodni Istenhez osztatlan szívvel! Hát ebben volt sok területen hiányosságom. És Isten fölfedte előttem azokat a bűnöket is, amikről nem is gondoltam, hogy bennem vannak pl. büszkeség ... és aztán még egyszer ragaszkodást kért tőlem, amihez viszont –kegyelméből- ígéretet is „ragasztott”:2. Kir. 18: 5-7
Bízott az Úrban, Izrael Istenében....Ragaszkodott az Úrhoz, nem tért el tőle, hanem megtartotta parancsolatait. Ezért vele volt az Úr, és minden vállalkozása eredményes volt.

Nem azt mondta tehát: minden sikerül, eredményekben gazdag leszel, ha nekifeszülsz, túlórázol, hétvégekre is lefoglalod magad; ha mindent elvállalsz, hogy a testvérek lássák milyen jófej keresztény vagy, rád lehet számítani....
Ragaszkodást kér. Ragaszkodj Hozzá!!

Fontosnak tartottam ezt leírni. Szükségem van, és a Petőfibányán szolgálóknak is szüksége van imára. Nagyon! A Sátán meg akar lopni bennünket. Engem pl,. ezen a területen (is) gyengített, másokat másik területen. De azt tapasztaljuk, hogy imaháttér nélkül csak gyengülünk. Ezért ismét kérlek, könyörögj értünk az Atyánál!

Hála-imakérés:

-A héten elkezdjük a bibliaismereti szakköröket óvodákban, iskolákban. Az eddigi helyeken (pl. Petőfibányán) többen jelentkeztek mint tavaly, de a 18 csoportom még így sincs meg.

-Szept.30-án (szombaton)kezdjük az Alpha Kurzust Selypen (Lőrincin), ahol újabb gyülekezet-plántálást szeretnénk Két hetente jönnénk össze 17-20 óráig.Egyelőre 2 fiatal és 2 család jönne...

-A csürtörtöki alkalmak (17.30-20.00) házicsoport-jelleggel működnek. Erősödjenek az új hívők (Ildikó) bemerítettek (Marcsi, Dezső) és keresők (Attila, Edina, Andi) ezen az alkalmon.

-Csütörtök este (21.00-22.30) imaalkalom: tudjunk testileg-lelkileg-szellemileg frissek maradni ezen az alkalmon, Isten Szentlelke áradjon ki és szóljon.

-Megbeszéléseink péntek délelőttönként hatékonyak legyenek, egység erős legyen.

-Havonta egyszer megyünk fiatalokhoz (13-20 évesek) nevelőotthonba, Lőrincibe. A fiúkkal Allen, Gabi, Dávid, Zolee, Miki lesz, a lányokkal Erika, Brenda, Heidi, én leszünk. Bölcsen tudjunk megszólalni, nyisssanak felénk, ill. Isten felé az érzelmileg, olykor értelmileg is sérült gyermekek/fiatalok. Első találkozásunk szeptember 28. csütörtök. (kb. 17.00-18.30)


Köszönöm imáidat! Isten áldjon meg gazdagon Téged!

Szeretettel: Janka



2006.09.25.

Nincsenek megjegyzések: